KONTAKTY

Oliverkův obchůdek
Lesní 620, Milovice
tel: 725590856
napište nám

NOVINKY

arr3POZOR! Od 17. 9. do 3. 10. bude možný osobní odběr pouze v Milovich nebo po domluvě v Nymburce u...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 35 Kč
skladem
naše cena 150 Kč
skladem
naše cena 35 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 160 Kč
skladem
naše cena 265 Kč
na objednávku
naše cena 280 Kč
skladem

Vrácení zboží

VÝMĚNA, VRÁCENÍ NEBO REKLAMACE

Pokud se vám stane, že vám něco nesedí nebo jen chcete zboží vrátit, nejrychlejší cesta k jeho vrácení následující:

  1. Reklamaci nebo vrácení zboží, nám prosím oznamte na e-mail: katka.cihelkova@seznam.cz před odesláním.
  2. Vyplňte tento formulář: Reklamační formulář. Fakturu a reklamační formulář můžete buď přiložit do e-mailu nebo je zašlete spolu s reklamovanou zásilkou.
  3. Zabalené zboží odneste do nejbližší Zásilkovny (seznam Zásilkoven naleznenete zde), v Zásilkovně nahlaste kód "99713177", obsluha Zásilkovny vytiskne štítek a pošle zásilku zpět k nám, tento způsob vrácení je zdarma. Nebo můžete donést balíček se svému oblíbenému dopravci, kde je to ale už zpoplatněno.

 

Další informace:

  • Vaše peníze vám vracíme obvykle obratem po obdržení zboží, nejpozději však do 14. dnů a to na vámi zadaný bankovní účet.
  • Doporučujeme si uschovat podací lístek nebo číslo zásilky.
  • O obdržení zboží vás budeme informovat. 

 

Reklamace:

  • V případě reklamace vás budeme informovat o jejím průběhu a vyřešení neprodleně, nejdéle však do 30 dnů.
  • Prosím zvažte, zda se jedná opravdu o reklamaci, reklamace se nevztahuje na zboží, které má vadu způsobenou opotřebením a také na vady mechanického poškození (propálení, roztržení, proříznutí), také se nevztahuje na vady způsobené vlivem používání, ke kterému nebylo zboží určeno. Pokud si nejste jistí, napište nám, rádi vám poradíme.

V případě jakýchkoli dotazů se neváhejte obrátit na katka.cihelkova@seznam.cz, rádi Vám odpovíme.

Reklamační formulář

Jméno a příjmení:

Adresa:

Číslo objednávky:

Telefonní číslo:

Email:

Číslo účtu:

Chci: Vrátit zboží ve 14denní lhůtě / Vyměnit zboží / Reklamovat zboží

Proč vracím / měním? Špatná velikost / Špatná kvalita / Nevyhovuje mi / Jiné: …………………………………………………………………………………………………………….

Týká se to celé objednávky? Ano / Ne

O jaké se jedná zboží (název, barva, typ, počet kusů)? V případě reklamace popište co nejpřesněji vadu. (vyplňte pouze v případě, že se nejedná o celou objednávku ale jen o část, nebo reklamaci)

 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

Za toto zboží chci: Vrátit peníze / Zboží vyměnit.

 

 

 

Dne……………………..……        v………………………………………………….      ……………………………………………….

Podpis

Zabalené zboží odneste do nejbližší Zásilkovny (seznam Zásilkoven naleznenete zde), v Zásilkovně nahlaste kód "99713177", obsluha Zásilkovny vytiskne štítek a pošle zásilku zpět k nám, tento způsob vrácení je zdarma. Nebo můžete donést balíček se svému oblíbenému dopravci, kde je to ale už zpoplatněno. Adresa je: Lesní 620, 298 23, Milovice. Předem nás prosím informujte.

YTNiM