NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
Jak mohu vrátit, vyměnit nebo reklamovat zboží?
Jak vrátit zboží se dočtete zde.
Kdy mi vrátíte peníze?
Peníze za vrácené zboží vracíme neprodleně po obdržení zboží, nejdéle však do 14. dnů.
Kde najdu velikost plen / Kde najdu podrobnější informace?
Velikost konkrétního produktu najdete na detailu produktu. Stejně tak jako podrobné informace o každém produktu.
Jaká je cena dopravy?
Cenu dopravy najdete zde.
Jaké jsou způsoby dopravy?
U nás máme spoustu možnaostí doručení. U lehčích zásilek (do 5 kg) se můžete rozhodnout mezi Českou poštou, Zásilkovnou a Balíkovnou (od ČESKÉ POŠTY) - šetří čas i peníze. U těžších zásilek (nad 5 kg) se můžete rozhodnout mezi kurýrem DPD, Balíkovnou a Zásilkovnou.
Je možný osobní odběr?
Ano, zásilku si můžete zdarma vyzvednout na naší výdejně v Milovicích. Více o osobním odběru si můžete přečíst zde.
Nebo Vám zásilku můžeme doručit kamkoliv po Mladé Boleslavi nebo Milovicích za symbolických 5 Kč (u těžších zásilek 10 Kč).
Jak mohu objednávku uhradit?
Objednávku můžete uhradit buď převodem na náš bankovní účet, dobírkou nebo online platební kartou. Je možné domluvit si i osobní odběr, kde je možné platit i hotově.
Jak mě budete informovat o průběhu objednávky?
O průběhu objednávky vás budeme průběžně informovat na Vámi zadaný e-mail.
Žádný e-mail Vám nepřišel?
První e-mail přijde většinou do pár hodin od objednávky. Pokud Vám ani po několika dnech žádný nedorazil, napište na katka.cihelkova@seznam.cz a podíváme se na to.
Dostanu k objednávce daňový doklad/fakturu?
Ano, ke každé objednávce vystavujeme doklad. Šetříme životní prostředí, a proto zasíláme faktury pouze v elektronické podobě na Vámi zadaný e-mail. Doporučujeme si ji stáhnout pro případné vracení zboží.
Za jak dlouho zboží přijde?
Toto závisí na mnoha okolnostech, nejvíce na tom, jakého zvolíte dopravce. Zpravidla to bývá 2–7 pracovních dní. Pokud by se Vám do této doby dopravce neozval, neváhejte nás kontaktovat.
Budou nějaké slevy?
Pokud chcete dostávat upozornění na slevy, napište nám e-mail (na katka.cihelkova@seznam.cz). Můžete se rozhodnout, zda chcete upozorňovat pouze na slevy nebo i na novinky.
Můžete mě upozornit, když u produktu snížíte cenu nebo na zboží skladem?
Ano! Můžete si u produktu nastavit hlídacího psa. Když se cena sníží nebo zboží bude skladem, pošleme Vám e-mail. Hlídacího psa najdete u zboží pod počtem kusů.
Máte nějaké výhody pro registrované uživatele?
Ano, registrace Vám přináší spoustu výhod! V zákaznické sekci v "objednávkách" naleznete fakturu, stav objednávky a výši Vaší slevy (bodů). Také se zde můžete kdykoliv na cokoliv zeptat.
Kdo jsme?
Jsme rodinná firma, která dováží zboží ze zahraničí, převážně z Německa a Polska. Dbáme na to, aby produkty, které Vám nabízíme, byly kvalitní a zároveň levné. Nikdy bychom neupřednostnili cenu nad kvalitou.
Jaké zboží nabízíme?
Najdete u nás spoustu kvalitních produktů, spoustu věcí pro děti a miminka (plenky, ubrousky, dětská kosmetika, příkrmy a mimo jiné i Lefax), ale i spoustu věcí pro dospělé. Věci na praní, mytí, kosmetiku i drogerii. Každý si najde to své.
Podle čeho zboží vybíráme?
Nabízíme Vám pouze produkty, za kterými si stojíme a které vyhovují nám nebo našim zákazníkům. Sami tyto produkty každý den používáme a jsme s nimi spokojeni. Nikdy bychom Vám nenabídli něco, co nemáme vyzkoušené a nemůžeme si za tím stát.
Proč nakupujeme ze zahraničí?
Nákupem v zahraničí pro Vás získáváme kvalitnější produkty, které byste v Česku nenašly nebo by byla jejich kvalita nižší. Díky zahraničním cenám Vám také můžeme poskytnout mnohem výhodnější ceny, kterou v Česku téměř nenajdete.
Těší nás, že Vás zaujal náš e-shop!
Líbilo se Vám u nás?
Budeme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu! Napište ji sem. Děkujeme!
V případě, že jste nenašli odpovědi na vaše otázky, napište nám do diskuze pod tento článek nebo na katka.cihelkova@seznam.cz, rádi Vám odpovíme.